Aangekomen!

11 september 2016 - Kuala Lumpur, Maleisië

Hallo allemaal!

Vandaag niet zo'n heel lang verhaal, aangezien we allebei erg moe zijn van de reis. Hier is het ondertussen ook al half 11 's avonds, dus ook wel bijna bedtijd :) Aangezien ik veilig ben aangekomen, vond ik het toch de moeite waard om een berichtje te sturen om dit aan iedereen te laten weten.

Mijn eerste indruk van Maleisië is vooral dat het flink benauwd is en verder erg westers aanvoelt. Voor mij valt de cultuurshock voor nu dan ook wel mee. De mensen zijn aardig en genoeg eettentjes te vinden hier! Ook hebben we vandaag onze begeleidster van hier (zij heet Apple voor ons) voor het eerst in real life gezien. Zij was ontzettend positief, enthousiast en lief! Bij de foto's kunnen jullie een foto zien van mij, Anke en Apple! Morgen zal ik meer foto's erop zetten van de omgeving hier en de flat waarin wij slapen (met een mooi zwembad en fitnessruimte!)

Van de week zal ik eerst lab-instructies moeten volgen en vanaf zaterdag zal ik kennis gaan maken met mijn proevers, die de Maleisische producten zullen evalueren. Hier komen te zijner tijd ook weer foto's van!

Voor nu: tidur yang ketat. Oftewel: welterusten!

Jeeeej

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Jan Hakvoort:
    11 september 2016
    Hoi Linda, fijn dat je veilig aangekomen bent! Super dat je toch nog wat 'op papier' hebt gezet. Succes v.a. morgen.
    Hartelijke groeten, Jan
  2. Ria:
    12 september 2016
    Linda, ziet er allemaal goed uit. Zo krijgen wij ook meteen een goed beeld van alles wat jij ziet en beleefd.

Groetjes Ria